Technik reklamy

Zawód, który wprowadza w świat mediów społecznościowych, produkcji reklamy i prowadzenia kampanii reklamowej. Uczniowie Ekonomika realizują filmy reklamowe, opracowują strategie marketingowe i projektują billboardy, banery, layouty stron www. 

Zdawalność na egzaminie zawodowym / styczeń 2021
AU.30 Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej 100%

Dla kogo reklama?

To wymarzony zawód dla tych, którzy w życiu kierują się fantazją i pasją.  Jeśli lubisz kreować, wymyślać nowe koncepcje reklamowe, a przy tym potrafisz pracować z ludźmi i dzielić się swoją energią – to zawód skrojony dla Ciebie.  Technik reklamy to także świetna perspektywa dla miłośników psychologii, komunikacji i grafiki komputerowej. 

Czego się nauczysz w technikum?

W Ekonomiku nauczysz się jak prawidłowo konstruować przekaz reklamowy, jak dobrać właściwą kolorystykę, typografię i layout do reklamy. Ponadto, zdobędziesz gruntowną wiedzę z marketingu, psychologii reklamy oraz nauczysz się pracować w programach graficznych. Na zajęciach praktycznych  będziesz projektować reklamy z wykorzystaniem programów graficznych z pakietu Adobe oraz Corel. 

Plan lekcji TECHNIK REKLAMY - przedmioty zawodowe teoretyczne:

teoria reklamy, tworzenie przekazu reklamowego, etyka i komunikacja w reklamie, elementy psychologii w reklamie, planowanie kampanii reklamowej, język obcy zawodowy.

Plan lekcji TECHNIKA REKLAMY - przedmioty zawodowe praktyczne:

pracownia projektów reklamowych, fotografia produktowa, pracowania kampanii reklamowej, badania reklamy, praktyki zawodowe.

Kwalifikacje, które zdobędziesz

Tytuł zawodowy – TECHNIK REKLAMY uzyskasz po ukończeniu technikum i zdaniu zewnętrznych egzaminów zawodowych (teoria i praktyka) z następujących kwalifikacji zawodowych: 

PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego

Egzamin zawodowy obejmuje następujące treści: przygotowanie elementów strategii reklamowej, przygotowanie elementów kreacji reklamowej, produkcja reklamy.

PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamową

Egzamin zawodowy obejmuje następujące treści: planowanie kampanii reklamowej, organizowanie sprzedaży reklamowej, realizowanie kampanii reklamowej, badania przekazu reklamowego.

Praktyki zawodowe / Warianty przyszłości

Liczba tygodni przeznaczonych na realizację praktyk zawodowych: 8 tygodni (280 godzin). Miejsce realizacji praktyk zawodowych: przedsiębiorstwa branży reklamowej, działy marketingu organizacji oraz inne podmioty stanowiące potencjalne miejsce zatrudnienia absolwentów szkół prowadzących kształcenie w zawodzie. przedsiębiorstwa branży reklamowej, działy marketingu organizacji oraz inne podmioty stanowiące potencjalne miejsce zatrudnienia absolwentów szkół prowadzących kształcenie w zawodzie. 

Możesz także kontynuować naukę na uczelniach wyższych. 

Chcesz wiedzieć więcej?

Masz pytania?

Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z doradcą zawodowym, pedagogiem szkolnym, psychologiem.

Umów się na spotkanie

Kontakt